lördag 17 oktober 2009

SKOLA


Eftersom Kickan klagar på mig tar jag och skriver ett inlägg nu. Sitter i skolan och jobbar med en dom i detta http://www.echr.coe.int/ECHR/EN/Header/Press/Multimedia/Webcasts+of+public+hearings/ fallet. Det är svårt, men roligt. Har kniven på strupen dock, nu är det ganska precis tre dygn till det ska lämnas in.


Det är en festival i Reykjavik nu som heter Iceland Airwaves, har biljett och var där i torsdags med Julia. Min granne. Var riktigt trevligt och igår var jag på en fantastisk spelning med Kings of Convenience. Den var i en kyrka så det var väldigt annorlunda mot vad jag är van vid.

En sak som är bra är att jag börjar hitta en balans, även fast det är snorigt mycket att göra. Är extremt mycket på universitetet men har hittat folk att sitta med så det blir roligare. De flesta är inte jurister så det är en skön omväxling.

Oj, nu går snart bussen. Så vi hörs snart hoppas jag. Antar att det mest är jag som kan påverka det dock :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar